دیدگاه پزشکیان درباره بازار سرمایه و بورس چیست؟
کد خبر: 17389
#برای_ایران

دیدگاه پزشکیان درباره بازار سرمایه و بورس چیست؟

مسعود پزشکیان گفت که از بازار سرمایه عمیقاً حمایت خواهد کرد.

بیان فردا | روایت مجازی | مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به پرسشی درباره «فدرالیسم» در حساب کاربری‌اش در اجتماعی ایکس پاسخ داد.

 

کاربری به نام محمدامین خدابخش، با زبانی طنز در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نوشته بود: «ادمین توییتر پزشکیان خیلی دلش از #بورس خونه داداش چند ساله فول سهمی؟:))) »

 

مسعود پزشکیان در پاسخ به این پست منتشرشده در شبکه ایکس نوشت: « گسترش بازار سرمایه و مهیا ساختن مشارکت حداکثری بخش خصوصی، تحقق بخشی از شعار «مردمی کردن اقتصاد» ایران است. از این بازار عمیقاً حمایت می‌کنم. عدالت محوری از شعارهای دولت من #برای_ایران است. این شعار کمترین تعارضی با اقتصاد بازار ندارد؛ البته بازار رقابتی و نه بازار انحصار.»

Screenshot 2024-06-13 at 15-50-53 Masoud Pezeshkian on X @DRahimloo گسترش بازار سرمایه و مهیا ساختن مشارکت حداکثری بخش خصوصی، تحقق بخشی از شعار «مردمی[...]

پیشتر مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که بناست روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شود، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر با تاکید بر اینکه «برای اداره کشور نیاز داریم صدای مردم را بشنویم، ایرادات را بپذیریم و اصلاح کنیم» از مردم خواسته بود که با هشتگ #برای_ایران نظرات خود را در فضای مجازی با او به اشتراک گذاشته و پاسخشان را نیز دریافت کنند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین