هر دولتی می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند
کد خبر: 4832
محمد هاشمی در مجمع وزرای بعد از انقلاب:

هر دولتی می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند

رئیس سنی مجمع ادوار وزرای بعد از انقلاب گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه که باقی می‌ماند خدمت به مردم و اسلام است همانطور که جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی‌ناپذیر این نظام ذکر شده است هر دولتی که می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند.

بیان فردا | محمد هاشمی رفسنجانی در مجمع وزرای بعد از انقلاب گفت: ایران قبل از انقلاب را به یاد داریم و می‌دانیم ملت‌ها در چه فضایی زیست می‌کردند و دولت‌ها با ملت‌ها چگونه رفتار می‌کردند.

رئیس سنی مجمع وزرای ادوار بعد از انقلاب بیان کرد: امام در ۱۱۷ روزی که در فرانسه حضور داشتند اسلام و ایران را به دنیا معرفی کردند. امام دولت‌های زورگو و استکبار جهانی را به دنیا معرفی کردند، امام رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا معرفی کرد ملت با آگاهی انقلاب کردند و رژیم شاهنشاهی را بیرون کردند.

وی افزود: امروز نگاه می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران دیگر یک کشور نیست و به عنوان یک قطب مهم در جهان مطرح است. دولت‌ مکار انگلیس، فرانسه و لابی صهیونیستی با سلطه بر رسانه‌‌های گروهی جهان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که یک دولت و ملت را ساقط کنند، اما نه تنها نتوانستند ایران را به نابودی بکشانند بلکه امروز بحث نابودی خود اسرائیل مطرح است.

هاشمی یادآور شد: جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متقاوت است که ۲ قطب شرق و غرب جهان را بین خودشان تقسیم کرده بودند اما امروز جمهوری اسلامی به خودش متکی است و دستاوردهایی را کسب کرده و به عنوان یک قطب در جهان مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند مشاهده می‌کنید چگونه اثر‌گذار است و چند ساعت دنیا درباره آن صحبت می‌کند.

رئیس سنی مجمع ادوار وزرای بعد از انقلاب تاکید کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه که باقی می‌ماند خدمت به مردم و اسلام است همانطور که جمهوریت و اسلامیت دو رکن جدایی‌ناپذیر این نظام ذکر شده است هر دولتی که می‌آید باید جمهوریت و اسلامیت را حفظ کند.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین