کد خبر: 17559

حمایت طیب نیا، موفق ترین وزیر اقتصاد ۵۰ سال اخیر از مسعود پزشکیان

دکتر علی طیب نیا، استاد دانشگاه تهران و موفق ترین وزیر اقتصاد ایران در 50 سال اخیر که در دوران وزارت او تورم تک رقمی و رشد اقتصادی دو رقمی در کشور را شاهد بودیم، با حضور در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، حمایت خود را از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

بیان فردا | حکمرانی | دکتر علی طیب نیا، استاد دانشگاه تهران و موفق ترین وزیر اقتصاد ایران در 50 سال اخیر که در دوران وزارت او تورم تک رقمی و رشد اقتصادی دو رقمی در کشور را شاهد بودیم، با حضور در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، گفت: : به عنوان یک معلم اقتصاد از درد و رنج مردم به طور کامل آگاهم و وظیفه خود می‌دانم که برای تسکین آلام مردم فعالیت موثری داشته باشم. مردم روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند؛ تورم لجام گسیخته، رشد پایین درآمد ملی، فقر گسترده، فساد، بیکاری به خصوص بیکاری جوانان تحصیلکرده وبه طور خاص بانوان شرایط سختی را برای مردم فراهم کرده است.

طیب نیا در ادامه گفت: درک این مسائل و ضرورت مقابله با آن‌ها و تسکین آلام مردم وظیفه هر شهروند شرافتمندی است. جامعه ما از سال‌های دور از مشکلات ساختاری رنج می‌برد که به طور خاص میتوان به دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد ایران اشاره کرد. این مشکلات ساختاری در کنار سوء تدبیر مدیران و دولتها، درکنار تحریم‌ها شرایط بسیار سختی را برای مردم فراهم کرده است.

وی افزود: به عنوان یک معلم اقتصاد از درد و رنج مردم به طور کامل آگاهم و وظیفه خود می‌دانم که برای تسکین آلام مردم دخالت و فعالیت موثری داشته باشم. دولت‌ها در گذشته همگی شعار و عده مقابله با تورم و بیکاری و رکود اقتصادی داده اند، اما چرا جز یکی دو دوره کوتاه نتوانستیم بر این مشکلات فائق آییم؟

طیب نیا در پایان ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده از مهاجرت جوانان به خارج از کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و ... جلوگیری شود.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین