قاضی زاده هاشمی به قالیباف کنایه زد ؛ از منتقدانم شکایت نخواهم کرد
کد خبر: 17468

قاضی زاده هاشمی به قالیباف کنایه زد ؛ از منتقدانم شکایت نخواهم کرد

در شرایطی که 3 تن از روزنامه نگاران و منتقدان محمدباقر قالیباف برای اجرای حکم خود به زندان منتقل شده‌اند، امیرحسین قاضی زاده هاشمی وعده داد که اگر رئیس جمهور شود، خود و خانواده اش از روزنامه نگاران و و منتقدان شکایت نخواهند کرد.

بیان فردا | حکمرانی | در جریان جمع بندی سومین مناظره انتخاباتی که با موضوع فرهنگی برگزار شد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی به مردم گفت در صورتی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، خود و خانواده‌اش به هیچ عنوان از خبرنگاران شکایت نخواهند کرد.

او گفت: «افتخاری نیست که ما دادسرای فرهنگ و رسانه داشته باشیم و پای خبرنگار را به دادگاه و پاسگاه بکشانیم. هیچ جای بهتری از رسیدگی درون صنف نیست. به نوبه خودم قول می دهم که اگر انتخاب شوم نه خود و نه خانواده ام از منتقدم شکایت نکنم.»

این اظهارات درحالی مطرح شده که به تازگی سه نفر از روزنامه نگاران منتقد قالیباف، یعنی وحید اشتری، صبا آذرپیک و یاشار سلطانی بازداشت شده و برای اجرای دوران محکومیت خود به زندان منتقل شده‌اند. گفته می‌شود که قالیباف و خانواده او جزو شاکیان این افراد بوده‌اند.

چندی پیش دختر قالیباف نیز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی اخبار منتشرشده از سوی این افراد در مورد ازدواجش و خرید سیسمونی از ترکیه را تکذیب کرده و گفته بود که انتشار این اخبار موجب ناراحتی او شده است.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین