چالش جدید پزشکیان برای نامزدهای پوششی ؛ #تا_آخر_میمونی_دیگه؟
کد خبر: 17463

چالش جدید پزشکیان برای نامزدهای پوششی ؛ #تا_آخر_میمونی_دیگه؟

به دنبال پرسش مسعود پزشکیان از زاکانی در مورد پوششی بودن وی در انتخابات ریاست جمهوری، هشتگ #تا_آخر_میمونی_دیگه؟ در فضای مجازی فراگیر شد.

بیان فردا | روایت مجازی | در جریان سومین مناظره انتخاباتی که جمعه شب برگزار شد، مصطفی پورمحمدی، نامزد اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که قصدی برای پاسخ دادن به زاکانی را ندارد، چرا که اساسا او را نامزد جدی این انتخابات نمی‌داند. پور محمدی پیش از این نیز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس زاکانی را پوششی خوانده بود.

در ادامه این مناظره مسعود پزشکیان نیز بدون پاسخ به هتاکی‌ها و دروغ پردازی‌های زاکانی او را نامزد غیرجدی انتخابات که به زودی کناره گیری خواهند کرد، خواند و به همین دلیل نیز ترجیح داد تا زمان خود را صرف ارائه برنامه هایش کند. موضوعی که سبب عصبانیت زاکانی شد.

زاکانی اما به پزشکیان پاسخ داد و خود را رئیس جمهور آینده کشور نامید و حتی ادعا کرد که می ماند تا اجازه ندهد پزشکیان رئیس جمهور شود. در واکنش به این ادعا اما پزشکیان پرسشی ساده را مطرح کرد و گفت: تا اخر میمونی دیگه؟

پاسخ زاکانی به این ادعا نیز شفاف بود: حتما!

تا آخر میمونی دیگه

درپی این ادعا هشتگی به حمایت از مسعود پزشکیان و البته مقابله با نامزدهای پوششی که وقت مردم را در انتخابات هدر می‌دهند تشکیل شد. کاربران فضای مجازی بارها هشتگ #تا_آخر_میمونی_دیگه؟ را در این فضا به اشتراک گذاشتند.

مسعود پزشکیان همچنین در ادامه مناظره در واکنش به ادعای زاکانی مبنی بر اینکه «من نمی‌گذارم شما رئیس جمهور شوید» گفت: شما مگر جای خدا نشسته اید؟ مردم باید انتخاب کنند. مردم شما باید بین این دو نگاه انتخاب کنید. »

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین