پزشکیان: در جلسه جبهه اصلاحات گفتم من اصولگرایم /از حق و عدالت کوتاه نمی‌آیم
کد خبر: 17347

پزشکیان: در جلسه جبهه اصلاحات گفتم من اصولگرایم /از حق و عدالت کوتاه نمی‌آیم

مسعود پزشکیان می گوید: اگر قرار است پولی تقسیم کنیم اگر امکاناتی هست، اگر توسعه‌ای می‌خواهیم بدهیم، براساس عدالت باید بدهیم.

در فیلمی که انصاف نیوز منتشر کرده است، مسعود پزشکیان چهره سیاسی اصلاح طلب و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم می گوید: دیروز در جلسه‌ی جبهه اصلاحات گفتم من اصولگرایم. من از حق و عدالت کوتاه نمی‌آیم؛ اصل است برای من. اصلاح می‌کنیم برای این که حق و عدالت در جامعه پیاده بشود. یعنی من یک شاخصی دارم اصلاح را می‌خواهم برای این که به آن شاخص برسم.

وی تاکید می کند: حق مردم، کرامت مردم، سهم مردم براساس عدالت و انصاف به خودشان داده شود. ما اگر قرار است پولی تقسیم کنیم اگر امکاناتی هست، اگر توسعه‌ای می‌خواهیم بدهیم، براساس عدالت باید بدهیم.

پزشکیان می گوید: اصلاح را بر اساس این شاخص می‌توانیم انجام بدهیم، نه این که بگوییم ما اصلاحاتیم و بعد نفهمیم که چه چیزی را می‌خواهیم اصلاح کنیم. من اصولگرایم و این اصولی است که به خاطرش می‌خواهیم اصلاح کنیم. به خاطرش در مملکت اگر می‌خواهیم پایدار بمانیم و زنده بمانیم باید همه‌ی مردم این کشور بتوانند از امکانات و فرصت‌ها به صورت برابر استفاده کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین