آخرین تصمیمات در مورد برقراری حج عمره
کد خبر: 8660

آخرین تصمیمات در مورد برقراری حج عمره

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: پیگیری برای برگزاری هرچه سریع‌تر شورای عالی حج ضروریست.

بیان فردا | حجت الاسلام والمسلمین نواب در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت لزوم پیگیری برای برگزاری هرچه سریع‌تر شورای عالی حج را یادآور شد و گفت: آخرین تصمیم گیری‌ها درخصوص مسائل سفرعمره در نشست این شورا خواهد بود.

در نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد سید عباس حسینی رئیس و غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کردند که سازمان حج و زیارت برای برگزاری این سفر کارشناسی‌های لازم را انجام داده و آمادگی دارد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت افزود: در تماس با طرف‌های ذی ربط در وزارت حج و عمره عربستان تاکید شده است که همچنان در انتظار دریافت پاسخ در خصوص درخواست‌های مطرح شده ازطرف سازمان حج بعنوان متولی سفر‌های زیارتی در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین نواب همچنین با توجه به توقف ۸ ساله عمره به رئیس سازمان حج و زیارت توصیه کرد: در راه اندازی سفرعمره برنامه‌ها و ساختار‌ها با نگاه جدید بازنگری و برای تصویب به جلسه شورای برنامه ریزی ارائه شود.

وی تصریح کرد: واحد‌های اجرایی و فرهنگی مرتبط با سفر عمره با ابزار‌هایی که در اختیاردارند همه برنامه و کار‌ها را از قبل آماده کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید