هواداران پرسپولیس نه بخشیدند، نه فراموش کردند!
کد خبر: 13589

هواداران پرسپولیس نه بخشیدند، نه فراموش کردند!

با وجود درخواست گل‌محمدی و ستاره‌های پرسپولیس هواداران این تیم از بازی مقابل هوادار استقبال نکردند.

بیان فردا | پرسپولیس بد جایی باخت و بدجور هم باخت. همه رقبا به نفع پرسپولیس بازی کردند و الدحیل هم بازی رفت را در خانه باخته بود و شانسی برای صعود نداشت. پرسپولیس مشکلات فنی زیادی داشت اما همه می‌دانیم که خودزنی کرد و به خود باخت...

حذف از لیگ قهرمانان آسیا آنقدر برای هواداران این تیم سخت بود که دیدیم در ورزشگاه علیه تمام ارکان تیم شعار دادند. بعد از آن پرسپولیسی‌ها متحد شدند و ضمن عذرخواهی از هواداران وعده جبران دادند اما فاصله اندک تا بازی هوادار اجازه نداد شاهد بخشش آنها از طرف پرسپولیسی‌ها باشیم.

روز بازی با هوادار ورزشگاه آزادی تعداد کمی تماشاگر به خود دید و جالب اینکه صدای بانوان در هنگام شعارها بیشتر از آقایان به گوش می‌رسید! تعداد هواداران آنقدر کم بود که سروش رفیعی وعده داد تا پایان فصل هزینه حضور این افراد در ورزشگاه را تامین می‌کند!

این مطلب برای قضاوت نیست. اینکه حق با هواداران بود یا پرسپولیسی‌ها اما یک نتیجه داشت و آن هم اینکه در فوتبال بعضی اشتباهات را به این زودی نمی‌توان بخشید. یحیی گل محمدی و شاگردانش هم نباید توقع داشته باشند پرسپولیسی‌ها به همین سرعت آن شکست را فراموش کنند.

شکستی که پرسپولیس از خود خورد نه از رقبای آسیایی، یعنی همان کسانی که همیشه مدعی هستند به خاطر هوادار بازی می‌کنند!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین