مشکل اصلی کلاس‌های بدون معلم را نمی‌دانید؟ | سال سوم استقرار دولت است پاسخگوی اعمال خود باشید
کد خبر: 11063
حاجی میرزایی خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

مشکل اصلی کلاس‌های بدون معلم را نمی‌دانید؟ | سال سوم استقرار دولت است پاسخگوی اعمال خود باشید

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم در صفحه شخصی خود نوشت: مشکل اصلی کلاسهای بدون معلم تغییرات مداوم در مدیریت مرکز نیروی انسانی، تعلل چندماهه در انتخاب رئیس مرکز و در نتیجه تاخیر در ساماندهی و اشتباه در پیش بینی نیاز و موجودی مناطق و.... است.

بیان فردا | جامعه| محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم نسبت به فرافکنی وزیر آموزش و پرورش در خصوص مشکل کمبود معلمان واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود نوشت: سال سوم استقرار دولت است پاسخگوی اعمال خود باشید.

بحران کمبود معلم و سوءمدیریت آموزش و پرورش موج گلایه خانواده‌ها و دانش‌آموزان را در جامعه به دنبال داشته است. رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این انتقادات گفته بود که «استی‌های امروز آموزش و پرورش ناشی از بی‌برنامگی دیروز مسئولان است، در حالی‌که مسببان این موضوع امروز نمک بر زخم کمبودهای آموزش و پرورش می‌پاشند.روزی که شما وظیفه‌تان را انجام ندادید کسی شما را شماتت نکرد، حالا که ما می‌خواهیم آن کاستی را جبران کنیم چه مشکلی دارید. »

بهادری جهرمی هم با مقایسه عددی استخدام معلم‌ها در دولت‌های دوازدهم و سیزدهم گفته بود:«در دولت سیزدهم 247 هزار معلم جذب شدند در حالی که در کل 8 سال دولت قبل حدود 280 هزار معلم جذب شده بود. پس از طرح رتبه بندی 80 هزار معلم خود را بازنشسته کردند. عدم انجام طرح رتبه بندی معلمان در گذشته باعث شده بود که معلمان درخواست بازنشستگی نکنند تا از امتیازات این طرح استفاده کنند. در گذشته برخی مقامات می گفتند مازاد معلم داریم که همین امروز به یک چالش تبدیل شده است.»

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم در واکنش به این گونه مقصرانگاری دولت گذشته در صفحه شخصی خود خطاب سخنگوی دولت و وزیر آموزش و پرورش نوشت:«هر چند اعداد اعلام شده در مقایسه تعداد استخدام شده‌ها صحت ندارد اما مشکل اصلی کلاسهای بدون معلم، تغییرات مداوم در مدیریت مرکز نیروی انسانی، تعلل چندماهه در انتخاب رئیس مرکز و در نتیجه تاخیر در ساماندهی و اشتباه در پیش‌بینی نیاز و موجودی مناطق، نابسامانی در نقل و انتقالات و تاخیر در برگزاری آزمون و سازماندهی نومعلمان، کاهش تمایل معلمان به کار اضافه بدلیل نارضایتی که باید مورد توجه قرار می‌گرفت.»

حاجی میرزایی تاکید کرد:«سال سوم استقرار دولت است و خوب است پاسخگوی اعمال خود باشید.با مردم صادق باشید و بی اخلاقی را به کاستی‌های مدیریتی اضافه نکنید.»

photo_2023-11-01_13-20-29

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین