پیام ماهسون قرمزی گل به مسعود پزشکیان | آمادگی برای کنسرت رایگان در ایران
کد خبر: 17618

پیام ماهسون قرمزی گل به مسعود پزشکیان | آمادگی برای کنسرت رایگان در ایران

ماهسون قرمزی گل در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری ایران را تبریک گفت و اعلام کرد که حاضر است در ایران کنسرتی رایگان برگزار کند.

بیان فردا | روایت مجازی | ماهسون قرمزی گل، خواننده سرشناس ترکیه‌ای که محبوبیت زیادی هم در ایران دارد، با انتشار تصویری از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم ایران در صفحه رسمی اینستاگرامش، در پیامی به زبان فارسی به او تبریک گفت و نوشت: « من به آقای رئیس جمهور، مسعود پزشکیان تبریک می‌گویم. بزرگترین درخواست من از شما انجام اصلاحاتی است که زندگی زنان ایرانی را بهبود ببخشد و از آنها در برابر خشونت محافظت کند.»

این خواننده سرشناس ترکیه‌ای در ادامه نوشت: « من صمیمانه از شما درخواست می‌کنم که اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که زنان ما زندگی آرام‌تر و شادتر و عاری از ظلم و خشونت دارد. اگر این اصلاحات را اجرا کنید به شما قول می‌دهم در بزرگترین ورزشگاه ایران کنسرت رایگان خواهم داد.»

 

ماهسون به پزشکیان

 ماهسون از جمله خوانندگان پرطرفدار ترکیه‌ای در ایران است. با این وجود این جزو معدود دفعاتی است که هنرمندی در خارج از کشور انتخاب یک رئیس جمهور در ایران را تبریک می‌گوید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

پربازدیدترین