کارشکنی دولت در برنامه‌های انتخاباتی پزشکیان/ لغو غیرقانونی چندین همایش‌ انتخاباتی
کد خبر: 17518

کارشکنی دولت در برنامه‌های انتخاباتی پزشکیان/ لغو غیرقانونی چندین همایش‌ انتخاباتی

به دنبال اقبال شدید مردمی شکل گرفته به مسعود پزشکیان، تیم اجرایی دولت که بخش زیادی از اعضای آن در ستادهای چهار نامزد انتخاباتی فعال هستند، شروع به لغو همایش‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان در نقاط مختلف کرده است.

بیان فردا | حکمرانی | پس از آنکه همایش انتخاباتی مسعود پزشکیان با مداخله وزارت کشور در ورزشگاه حیدرنیا لغو شد، آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران نیز از لغو سخنرانی خود و چند نفر دیگر از اصلاح طلبان در دیگر همایش‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان خبر داد.

عصر امروز نیز علی تاجرنیا، رئیس ستاد تهران ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان از لغو شدن همایش چهارشنبه شب در ورزشگاه حیدرنیا خبر داد، او گفت: هماهنگی‌های اولیه برای این همایش انجام شده بود و ما درخواست مجوز داده بودیم، بعدا از طرف فرمانداری تماس گرفتند و گفتند که نامه بدهیم و تعهد کنیم که امنیت و نظم آن را تامین می‌کنیم؛ این تعهد هم داده شد.

پیش از این حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز با اشاره به کارشکنی انجام شده در این خصوص در شبکه ایکس نوشت: « به‌استناد کدام قانونی تجمع انتخاباتی حامیان دکتر پزشکیان در ورزشگاه شهیدحیدرنیای تهران لغو شده است؟

‌فرمانداری مجوز می‌دهد، وزارت کشور مجوز را لغو می‌کند؟!

‌این است نمونه‌ای از توان برای اجماع‌سازی یا شاید پای تفکر ⁧ #نمی‌گذارم_رئیس_جمهور_شوید ⁩ در میان است؟!»

photo_2024-06-26_20-19-39

 

پس از آن در خبری دیگر، آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران نیز با انتشار پستی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس اعلام کرد کع سخنرانی او و تعدادی دیگر از اصلاح‌طلبان در میتینگ انتخاباتی دکتر پزشکیان جلوگیری شده است و بابت این مسأله اعلام تاسف کرد.

photo_2024-06-26_20-49-19

 

به‌نظر می‌رسد موج حمایتی شکل گرفته از مسعود پزشکیان و همچنین استقبال ده‌ها هزار نفری از گردهمایی‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سبب مداخله دولت در برگزاری این تجمعات شده است. این درحالی است که قانون صراحتا دولت را موظف کرده تا در جریان برگزاری انتخابات بی طرف باشد.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین