پشت پرده عدم تمدید قرارداد کریم باقری و پرسپولیس
کد خبر: 5902

پشت پرده عدم تمدید قرارداد کریم باقری و پرسپولیس

پشت پرده عدم تمدید قرارداد پرسپولیس با کریم باقری چه بود؟ یکی از پیشکسوتان پرسپولیس معتقد است که این موضوع تصمیم باشگاه نبوده است.

بیان فردا | قرارداد کریم باقری، مربی چند سال گذشته پرسپولیس که مورد وثوق سرمربیان این تیم در دوره‌های مختلف بود، تمدید نشد. درویش، مدیرعامل پرسپولیس با تایید این خبر از سیدجلال حسینی به عنوان جانشین باقری نام برد! جدایی باقری سوژه‌ای شد تا با رحیم یوسفی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کنیم و در ادامه صحبت‌های‌مان به جدایی احتمالی بیرانوند کشیده شد. در ادامه ماحصل گفت‌وگو با یوسفی را بخوانید‌.

 

درباره جدایی کریم باقری از پرسپولیس چه نظری دارید؟

مثل اینکه با او قرارداد نبستند.

بله، باشگاه با او قطع همکاری کرد.

مشکل از باشگاه نیست.

می‌گویید دستور از بالا آمده تا قرارداد او تمدید نشود؟

فکر می‌کنم چنین چیزی باشد!

فکر می‌کنید مدیران باشگاه نباید او را حفظ می‌کردند؟

ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. مدیران باشگاه هم گذاشته شدند و نمی‌توانند خارج از آن چیزی که باید انجام دهند عمل کنند.

مدیران بله‌قربان‌گو در مجموع یکی از مشکل اصلی ورزش ما به حساب می‌آیند.

بله، شما ببین هیچ‌کس جای خودش نیست‌. الان پایه‌های پرسپولیس دست خلیلی است. خلیلی رفته چه کسی را آورده؟ انصاری. انصاری کجا در پرسپولیس بوده؟ چرا در تمام تیم‌های پایه غریبه هستند؟ مگر بچه‌های پرسپولیس کم هستند؟ خوب و بد همه جا هست اما آیا همه بچه‌های پرسپولیس بد هستند؟ باید خلیلی مدیر باشد؟ باید امیدهای پرسپولیس دست انصاری باشد؟ که معلوم نیست از کجا آمده. از مقاومت و سایپا جمع کردند و آمدند اما این همه بچه‌های خوب پرسپولیس که جوان هستند بیرون گود ماندند‌. خودم که اصلا کار نمی‌کنم. ماها سن‌مان بالا رفته اما این همه پیشکسوت جوان داریم. چرا پرسپولیس از اینها استفاده نمی‌کند. خب همین می‌شود که هیچ چیز سرجای خودش نیست.

درباره نقل و انتقالات پرسپولیس هم صحبت کنید . شرایط برای این تیم چطور است؟

پرسپولیس بازیکن زیادی از دست نداد. تیم تکمیل است و یکی، دوتایی را هم جذب کردند. کار خوبی انجام دادند. من نظرم این است اگر بازیکن نگیرند هم کم ندارند. استخوان‌بندی سه، چهار سال گذشته حفظ شده و این خوب است.

صحبت پایانی شما؟

می‌خواهم به این تماشاگران بگویم زیاد پایبند این بازیکنان نباشید و دل نبندید. بچه‌ها از ما دلخور می‌شوند که این حرف‌ها را می‌زنیم اما خواهش می‌کنم هواداران زیاد روی اینها حساس نباشند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و اگر بازیکن از دست داده باز هم قهرمان شده و بازهم دل مردم را شاد کرده . زیاد پایبند بازیکن امروزی نباشند، چون اینها تمام فکر و ذهن‌شان پول است! البته من خودم هم برای پول ارزش قائل می‌شوم اما یک وقتی باید به خاطر عشق به پرسپولیس از خیلی چیزها گذشت اما اینها نمی‌گذرند. ان‌شاءالله که ما اشتباه کرده باشیم.

انتهای پیام

منبع: اعتماد

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین