فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس | یاغی جدید فوتبال در راه است؟
کد خبر: 5714

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس | یاغی جدید فوتبال در راه است؟

اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس حاکی از اتفاقات غیرمنتظره و پرحاشیه است و خبر فسخ قرارداد این دروازه بان با سرخپوشان و احتمال انتقال به رقیب سنتی جنجال فراوانی به راه انداخته است.

بیان فردا | جامعه| در شرایطی که چندی پیش جلسه حساسی بین رضا درویش و علیرضا بیرانوند برگزار شده بود و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده بود هیچ مشکلی بین طرفین برای ادامه همکاری وجود ندارد و گلر ملی‌پوش تیم نیز با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات بازخواهد گشت، اکنون اما پیگیری‌ها از اتفاق غیرمنتظره‌ای خبر می‌دهد.

علیرضا بیرانوند که پیش از این بابت پرداخت نشدن مطالبات خود با مدیرعامل این تیم دچار چالش شده بود و بحث تندی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی شکل گرفته بود و توسط ورزش سه نیز خبر آن منتشر شده بود، اکنون با نهایی شدن دومین نوتیس وی در این رابطه و بی توجهی باشگاه به مطالباتش، فسخ رسمی خود را دریافت کرد.

هرچند این فسخ شاید از سوی باشگاه پرسپولیس با اعتراض همراه شود، اما بیرانوند را در مرز تصمیماتی جدی قرار داده است و شاید باید منتظر یکی از جنجالی‌ترین تابستان‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بود.

یاغی جدید فوتبال در راه است


انتشار خبر مذاکره او با حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی به این دروازه‌بان برای عقد قرارداد دوساله با آبی‌پوشان پایتخت واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز خواستار رسیدگی رضا درویش مدیرعامل باشگاه نسبت به این اتفاق شده‌اند تا در صورت صحت این مذاکره، با بیرانوند برخورد انضباطی شود.
 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین